O nama

Karijera

ŽELITE POSTATI DIO NAŠEG TIMA?!

U cilju jačanja našeg tima, trenutno su otvorene slijedeće pozicije:

ASISTENT ZA FINANSIJE I ADMINISTRACIJU

OPIS RADNOG MJESTA

Asistent za finansije i administraciju je zadužen za pomoć pri osnovnim administracijskim poslovima nabave, prodaje, finansijskim i računovodstvenim procesima.

ODGOVORNOSTI:

Podrška procesima nabave:

  • kreiranje interne i pribavljanje eksterne dokumentacije
  • komunikacija sa dobavljačima i logističkim firmama
  • evaluacija ponuda i kontrola dobavljača

Podrška procesima prodaje:

  • administrativna pomoć pri kreiranju ponuda za klijente
  • izrada izvještaja i analiza prodaje
  • pomoć pri organizaciji promotivnih aktivnosti

Podrška finansijskim i računovodstvenim procesima:

  • Prijem, kontrola i unos ulaznih i izlaznih faktura
  • Kontrola finansijske i računovodstvene dokumentacije
  • Komunikacija sa bankama, računovodstvenim servisom, poreznim i drugim nadležnim institucijama

TRAŽENE KVALIFIKACIJE:

  • VSS ekonomskog usmjerenja 
  • Aktivno poznavanje engleskog jezika 
  • Aktivno poznavanje MS office alata (naglasak na MS Excel) 
  • Poznavanje osnova računovodstva i finansijske terminologije 
  • Položen vozački ispit B kategorije 

POŽELJNA DODATNA ZNANJA I VJEŠTINE

  • Organizacijske i komunikacijske sposobnosti
  • Želja za samostalnim radom i inicijativa u timskom radu
  • Poštivanje zadanih vremenskih okvira 
  • Poželjno ali nije obavezno radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima

ONO ŠTO VAM MI NUDIMO:

  • Ugodnu radnu atmosferu i okruženje za razvoj vaše karijere
  • Redovne edukacije
  • Pet friendly kompanija
  • Smatramo da balans privatnog i poslovnog života mora biti na prvom mjestu, tako da svim našim zaposlenim sufinansiramo sportske aktivnosti


Svi zainteresovani mogu se prijaviti za navedenu poziciju na slijedeći link: 

https://alem-sistem.breezy.hr/p/a71673433b4a-office-administration